Grafikusok munkája a könyvekben

2022. január 25. 10:26 - DFMVK3

Könyves szakmák

Cikkek a blogon:
Ismerjük meg a borítótervezők munkáját
Ha választhatok a szebbért nyúlok - 24.hu

Mit csinál az illusztrátor? KLIKK
Képzés: Corvin Rajziskola

Szinvai Dániel

(Forrás: behance.net)

honlap :: instagram :: moly.hu

A grafikusok nem alszanak sokat 
// Forrás: pagony.hu

Szinvai Dániel neve nemsokára minden bizonnyal megkerülhetetlen lesz az illusztrációs szakmában. A fiatal alkotó a Második Budapesti Illusztrációs Fesztiválon a Silent book kategória díja mellett A legjobb pályakezdő illusztrátornak járó elismerést is bezsebelte, arról nem is beszélve, hogy a Pagony Kiadó különdíjával is őt jutalmazták. Dániel nagyszerű grafikáival A hold emlékei mellett mostmár a Szevasz antológiában is találkozhatsz. Ismerd meg ebből az interjúból!

Mesélj az utadról! Hogy lettél tervezőgrafikus és illusztrátor? Egyáltalán mit csinál egy tervezőgrafikus?

Már gyerekként is elég céltudatos voltam, kisiskolásként is, ha megkérdeztek, azt válaszoltam, hogy grafikus leszek. Na, nem mintha harmadikosként tudtam volna, hogy mi is pontosan a grafika, vagy hogy mit jelent a brand design, vagy mi az a cmyk, de azt tudtam hogy szeretek rajzolni. És ha rajzoltam, ahhoz mindig projekteket, koncepciókat, történeteket, narratívákat találtam ki. Elmerültem a világalkotásban.  
(...)

*****

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deak.blog.hu/api/trackback/id/tr716756018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása